Thursday, March 15, 2007

HAYATIN BOYUT DEĞİŞTİRDİĞİ AN

Sevgili günlük,
Çoook uzun zaman oldu biliyorum ama napıyım içimden tek bir satır yazmak gelmedi halbuki yazacak o kadar çok şey vardı ki...Neyse artık vakit buldukça yaşadıklarımı seninle paylaşmaya karar verdim...
En son içimdeki yaratıktan ve işimde olanlardan bahsetmiştim...Şimdi içimdeki sevimli yaratıktan bahsetmek istiyorum sana günlük..
İnsanın hayatında yaşayabileceği ben'ce en en ama en güzel olayı bende 26.12.2006 tarihinde yaşadım...O sabah uyandığımda kendi kendime dedimki tamam zaman doldu büyük gün bugün olmalı yoksa 1 gece daha dayanamıycam hatta asıl tarih olan 01.01.2007 ye kadar bu stresi hiç çekemiycem...O gün saat 13.00de kontrol amacıyla hastaneye gittik annem ve babamla ama ben eve dönmeyeceğimi biliyordum ona göre sabah kahvaltıdan sonra hiçbirşey yemedim ama laf aramızda baya bir su içtim o saate kadar...Saat 14.00 de sevgili doktorum NST(nonstres test) sonucumu gördü ve daha bir şey yok herşey yolunda gibi dedi ve cümlesi biter bitmez hadi gelin bugün bitirelim şu işi dedim...Şaşırdı ,emin misin sen gerçekten dedi bende evet lütfen hadi bitsin artık ben dayanamıyorum dedim...Peki tamam o zaman ama ben bugün biraz yoğunum akşama doğru yapalım dedi ,atladım hemen tamamdır diye...Sevgili eşimi aradım,o doktorun nst sonucumu nasıl değerlendirdiğini beklerken, hadi gel hemen dedim büyük gün geldi!! Bir an sesi kesildi eşimin duyunca... Ve heyecanlı bekleyiş başladı:)) Arkadaşlarım bir anda yanımda bitiverdi ...Ve saat 17.10da bir sedyeyle odama geldi hemşire hadi bakalım gidiyoruz...Ve saat 18.06 işte o an hayatımın boyut değiştirdiği andı....Devamı sonra çünkü içerden sesler geliyor sevgili günlük....