Tuesday, October 11, 2005

SÜT ALIRKEN DİKKAT!

Merhabalar,
Geçen Pazar yaşadığımız bir olayı sizlerle de paylaşmak istedim.
Pazar sabahı sevgili eşim Tansaş'a alışverişe gitmişti,getirdiği poşetleri boşaltıyordum sütleri yerleştirmeye sıra geldiğinde bir de baktım ki Pınar Light Süt kutularından birinin altı ıslak ve yavaş yavaş ıslanmaya devam ediyor,bir de baktım ki süt altından akıyor...Çok şaşırdım çünkü bu kutuların hepsi TetraPak tarafından yapılıyor ve bu firma Pınar dışında birçok markayla çalışan bildiğim kadarıyla çok iyi bir marka.Ben genede eşim poşetleri arabaya koyarken veya eve taşırken patlatmıştır diye düşündüm ki ağır bir darbe almadan o kutulara birşey olmaması lazım ve eşim ağır bir darbe alacak bir şey yapmadığını söyledi.Bende bu sütle sakızlı muhallebi yapıyım diye düşündüm çünkü yepyeni süt ve dışarıda bir yığın aç insan gezerken atmaya kıyamadım.Sütü tam kaynatırken bir de gördüm ki süt peltek peltek oldu, annemi aradım ve bana ilk söylediği kullandığım sütün bozulmuş olabileceğiydi...Gerçekten de süt bozuktu ve ben eğer bu sütü kaynatmasam bozuk olduğunu fark etmeyecektim çünkü tencereye döktüğümde anormal görünen birşey yoktu ve eğer ben veya eşim soğuk olarak içmeye kalksaydık zehirlenebilirdik...Bu konuda Pınar'a mail attım ama henüz bir cevap yok!
Çocuğu olan veya hamile olan arkadaşlar bence bu konuda dikkatli olmalılar çünkü açıkçası bugüne kadar süt alırken akıtıyor mu diye bakmak hiç aklıma gelmezdi çünkü böyle birşey olmazdı diye düşünürdüm ama demek ki olabilirmiş hem de Pınar gibi büyük bir markada...Bu tecrübemi sizlerle de paylaşmak istedim.Aman dikkat arkadaşlar...Herkese sağlıklı günler dilerim.
Sevgiler,
Ben'ce

13 Comments:

At 4:22 AM, Blogger Ben'ce said...

aslı'cım evet gerçeken kontrol etmekte fayda var...sevgiler

sevgili cigdem ilk baktıgım tarihi oldu zaten, ama normaldi..
alırken dikkatli olmakta fayda var ...sevgiler.

 
At 4:46 AM, Blogger Minik Patikler said...

Uyardigin icin cok tesekkurler bazen marketten aldiklarimizi kendim bosaltmadigim icin gozden kacabilir; cunku kutuyu acip hemen brdaga bosaltiyorum ve iciyorum arkasindan da. Ya da biz tasirken birsey olmustur diye dusunebilirdim.

www.sikayetvar.com bunu daha fazla insana duyurmak icin bir yol olabilir.

 
At 4:49 AM, Blogger Minik Patikler said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 11:44 AM, Blogger Ben'ce said...

sevgili minik patikler,sikayet var.com cok iyi bir fikir tesekkur ederim,ben de daha fazla insana duyurmak isterim,hemen bu siteye girip yazacagim...sevgiler

 
At 1:35 AM, Blogger Pareo Anne said...

biz de geçen gün Barilla makarna aldık. resmen bir sürü böcek çıktı içinden. bundan birkaç ay önce aynı makarnadan aynur almış, yine böcek çıkmıştı. bana geldi, ömürle beraber barillanın web sayfasına şikayet maili yazmıştık, ses seda çıkmadı. hafta sonu eşim paketi açarken aklıma geldii, aynur bunun aynısından aldığında böcek çıkmıştı, ister misin bizde de çıksın dedim, paketi suya bir döktük. aaaaa, böceeeek, korktuğumuz başımıza geldi...ben de şikayetim var a gireyim bari. tepkisiz kalmamak gerekiyor arkadaşım.
beni bilirsin bu konularda titizimdir. herkes de titiz olmalı bence. aman ne alırsan al dikkat et. ambalajına, son kullanım tarihine, tadına...
öptüm

 
At 11:17 AM, Blogger Ben'ce said...

Nefin'cim,şaşırdım gerçekten çünkü barilla da oldukça iyi bir marka ve sanırım fiyatı diğerlerine göre biraz daha pahalı...tam şikayetim varlık bir olay olmuş seninki de...bu arada zaten bende bu konularda senden gaza gelmiştim!!!Çok da iyi oldu,fakat hala pınar'dan ses seda yok,en azından bir özür bekliyorum ama maalesef çok ilgilenmediler!!! Öptüm

 
At 11:17 AM, Blogger Ben'ce said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 9:22 AM, Blogger aktaman said...

This comment has been removed by the author.

 
At 7:33 PM, Blogger mmjiaxin said...

cheap nba jerseys
air jordan 13
coach outlet store
lebron shoes
uggs outlet
atlanta falcons
louis vuitton bags cheap
calvin klein outlet
mcm backpack
mbt shoes outlet
prada outlet online
cheap ray ban sunglasses
michael kors handbags outlet
oakley sunglasses
ugg boots
designer handbags,handbags outlet,cheap handbags,purses and handbags,wholesale handbags,designer bags,bags outlet,handbags wholesale,cheap purses,discount handbags,handbags sale,wholesale purses,handbags and purses,designer purses
ugg boots clearance,ugg australia,uggs on sale,ugg slippers,uggs boots,uggs outlet,ugg boots,ugg,uggs
chanel handbags outlet
discount ugg boots
chanel handbags outlet
mm1126

 
At 1:04 AM, Blogger Unknown said...


Very helpful advice within this post
http://www.prokr.net/2016/09/furniture-moving-company-al-madina.html
http://www.prokr.net/2016/09/furniture-moving-company-yanbu.html

 
At 7:11 PM, Blogger منصتك الاخبارية said...


http://www.prokr.net/2016/09/building-facades-cleaning-companies.html
http://www.prokr.net/2016/09/building-facades-cleaning-companies-2.html
http://www.prokr.net/2016/09/building-facades-cleaning-companies-3.html
http://www.prokr.net/2016/09/building-facades-cleaning-companies-4.html

 
At 12:58 PM, Blogger deraz said...

الروضة
تركيب سيراميك عجمان
تركيب جبس بورد في عجمان

 
At 9:13 AM, Blogger الاقتار said...

هل تبحث عن شفرات جاتا 9 كاملة للكمبيوتر موجودة داخل موقعنا يمكنك تحميل الشفرات و الاستمتاع بي لعب اللعبة .

 

Post a Comment

<< Home