Thursday, September 29, 2005

SEVGİLİMLE NASIL TANIŞTIK...

Canım arkadaşım Nefin beni sobelemiş...Bizimde sevgili kocamla tanışma hikayemiz Nefin'in hikayesine çok benziyor...Bizde eşimle üniversitede tanıştık, aslında o benim lisedeki en yakın arkadaşımın öz kuzeniydi hemde amcasının oğluydu yani baya yakın akrabası fakat aile ilişkilerinden dolayı çok fazla görüşmüyorlardı ama soyadları aynıydı... ve biz bir şekilde üniversiteye kadar hiç karşılaşmamıştık.Arkadaşım Ege Üniversitesini ben ise 9 Eylül 'ü kazanmıştım, okul açıldıktan 1 ay sonra bana kuzeninin bizim bölümü kazandığını söyledi,fakat o sıralarda benim 2 senedir beraber olduğum bir sevgilim ve zıppır da bir ekürim vardı,ve benim okul ikinci öğretimdi yani akşamüstü saat 5'de dersler başlıyordu dolayısıyla okulların açıldığı eylül ayında biz okula doğru düzgün uğramazdık daha doğrusu derslere girip imza atıp kaçardık,biraz fırlama bir öğrenciydim ben....Kış gelmeye başlayınca bende derslere girmeye başlamıştım, bir gün Muhasebeye Giriş dersindeyiz bizim ekürinin bizim sınıftaki kısmıyla yan yana oturmuş imza defterinin bize gelmesini bekliyoruz, ders büyük bir anfide biz de uzun uzun sıralarda oturuyoruz, neyse önüme imza defteri geldi,tesadüfen listede gözüme arkadaşımın soyadı çarptı...tamam dedim bu bizimkinin kuzeni, bari tanışayım, ve başladım imzaları saymaya tam önümde oturuyormuş meğerse...ve böylece tanışmış olduk...ama aramızda hiçbirşey olamazdı çünkü benim bir sevgilim vardı ayrıca renkli gözlü birisi ile asla çıkmam, asla evlenmem gibi büyük bir lafım vardı ve sevgili eşimin gözleri cam gibiydi!!!biz böylece arkadaş olduk fakat baya iyi arkadaş olduk, sevgililerimizle ilgili problemlerimizi paylaşıyorduk,okulu kırıyorduk,sinemaya falan gidiyorduk,sonra Almanca Kursuna falan başladık, sınavlara beraber gidiyorduk fakat aramızda arkadaşlık dışında bir şey yoktu, yani ben öyle zannediyorum!!!hatta bir gün okulda beraber Pazarlama sınavına çalışıyorduk ve hiç unutmam öyle birşeylerden konuştuk ki "seninle evlenecek olan kıza şimdiden acıyorum gerçekten yazık, ölsem senin gibi biriyle evlenmem" diyerek tahtaya vurmuştum, bunu hala hatırlar güleriz!!!(renkli göz olayından sonra 2.yuttuğum büyük lafımdır bu...) bu arada onun hayatında kimse yok ve ben de erkek arkadaşımla oldukça problem yaşıyorum ama bir türlü kopamıyorum ve arkadaşım olan sevgili eşime dert yanıp duruyorum ve birgün bir baktım eşim bana "ben senden çok hoşlanıyorum benimle çıkar mısın?" diyiverdi!!!neye uğradığımı şaşırdım çünkü o benim en yakın arkadaşım olmuştu. Akşamları eve gidiyorduk gece saatlerce telefonda muhabbet ediyorduk,bu olmassa olmazımızdı(ailerimiz çok memnun değildi bu durumdan faturalardan dolayı!!!)ç,ok yakın arkadaş olduğumuz için herşeyden konuşuyorduk ve benim aklımdan böyle birşey asla geçmiyordu ki sağolsun bu itirafıyla beni beynimden ve kalbimden vurdu!!!bunun arkasından güllerle tekrar ilanı aşk yaptı, açıkçası çok etkileniyordum sadece eski erkek arkadaşımdan kurtulmaya bakıyordum çünkü beni çok bunaltmıştı ve uzun bir süre hayatımda kimseyi istemiyordum ama eşimin arkadaşlığını da kaybetmek istemiyordum, çünkü artık hep bu konular konuşulur olmuştu ve ben onu üzdüğüm için kahroluyordum ama hislerimden de emin olamıyordum...taaa kii eşimin kuzeni olan yakın arkadaşımın da olduğu arkadaş grubumuzla 19 Mayıs 1996 senesinde Bodrum gezisine gidene kadar...bu geziye eşim gelmeyi çok istemişti fakat ben özellikle gelmemesini biraz uzaklaşıp sağlıklı düşünmeye ihtiyacım olduğunu söylemiştim!!! Bodruma geldik,otele yerleştik fakat ben acaip mutsuzum çok büyük bir eksik var, çevrede gördüğüm herkesi ona benzetiyorum yani onu resmen özlüyorum,o zamanlarda cep telefonu da yok ve biz yaklaşık 8-9 saattir konuşmamışız bu aylardır ilk kez oluyordu ve dayanamayıp otelden onu aradım "ben seni çok özledim lütfen gel" dedim...(Şımarıklığa bakar mısınız??)ve ertesi gün eşim oteldeydi...o zaman onu ne kadar çok sevdiğimi ve denemekle birşey kaybetmeyeceğimi anladım fakat hala daha çıkma teklifine evet dememiştim!!!Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermiş bir de eğer işler yolunda gitmesse eşimin arkadaşlığını kaybetmek vardı. Fazla naz aşık usandırırmış derler benim bu nazım en sonunda usandırmıştı ve artık kendini çekmeye başlamıştı ki ben 30 Mayıs 1996 öğlen saat 12.30 civarlarında onunla buluşup onu çok sevdiğimi ve teklifini kabul ettiğimi söyledim,gerçekten aşık olmuştum...Ayaklarım yerden kesiliyordu, gerçekten herşey kusursuzdu...Zeynepcim aynı sende olduğu gibi eşim bana bir topluluk içinde güzelim diye seslendiğinde falan yada karşılaştığımızda belimden tutup yanağımdan öpüp naber dediğinde erirdim...Bizde de evlenme teklifi diye birşey olmadı çünkü herşey kendiliğinden gelişti ve zamanında çok iyi arkadaş olduğumuz ve herşeyimizi paylaştığımız için birbirimizi o kadar iyi tanıyorduk ki,gerçekten hayata elele başlamıştık, hedeflerimizde, hayallerimizde,beklentilerimizde,ideallerimizde hep beraberdik...1999 senesinde o askere gitmeden hemen önce beni istemeye geldiler,08 09 2001 senesinde de evlendik...çıkarken herkesin parmakla gösterdiği, tam anlamıyla ideal bir çifttik. Fakat evlenince herşey değişti, balayı dönüşünden itibaren ilk 6 ay tam anlamıyla bir kabustu...Sonra işler yoluna girdi fakat 3.yılımız da sıkı bir yıldı neyse ki temelimiz sağlam olduğu için onu da atlattık, şimdilik herşey çok güzel ve yolunda...ama evlilik bence asla 4 4lük olmaz, yeter ki arada sevgi,saygı olsun bunlar olduktan sonra aşılamayacak sorun yoktur...Bu iki S bizim ilişkimizde oldukça baskın o yüzden mutlu mutlu yuvarlanıp gidiyoruz,doğru insanla evlendiğimden bir gün bile şüphe etmedim,ve iyi ki aşkım sevgilimle evlenmişim...İşlerimizi yoluna koyalım sırada bebişler var...Bu arada sevgilimin gözleri kimi zaman engin denizlerin mavisi ,kimi zamanda yem yeşil ağaçlar gibidir, benim için onlar bir ömürdür!!!Atalarımız büyük lokma ye büyük laf etme demişler,birşey biliyorlarmış da demişler:)
Yaa galiba ben biraz kaptırdım kendimi,umarım sıkmamışımdır hikayemizle...Herkesi öpüyorum, sevgiler.

10 Comments:

At 11:31 PM, Blogger Pareo Anne said...

gercekten de benziyormus hikayelerimiz. Allah mutlulugunuzu daim etsin canim. gercekten de birbirine cok yakisan, cok uyumlu, cok guzel bir ciftsiniz...
Allah size dunyalar guzeli bir de cocuk versin tez zamanda, mutlulugunuz katlansin.
sevgiler

 
At 3:35 AM, Blogger Toplu İğne said...

Ay ne kotoroksun seeeen!
dillere destan yazmışsın, duygulandırdın herkesi.

 
At 4:05 PM, Anonymous Anonymous said...

World Of Warcraft gold for cheap
wow power leveling,
wow gold,
wow gold,
wow power leveling,
wow power leveling,
world of warcraft power leveling,
world of warcraft power leveling
wow power leveling,
cheap wow gold,
cheap wow gold,
buy wow gold,
wow gold,
Cheap WoW Gold,
wow gold,
Cheap WoW Gold,
world of warcraft gold,
wow gold,
world of warcraft gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold
buy cheap World Of Warcraft gold r3l6e7qo

 
At 4:31 PM, Anonymous Anonymous said...

facebookara.com
facebookara
facebook
face book
faceturk
chat
muhabbet
sesli chat
sesli sohbet
arkadaş
arkadaş ara
facebook türkiye
facebook ara
sohbet

 
At 10:03 PM, Blogger chenlina said...

chenlina20150708
fitflop sale
coach purses
michael kors outlet online
michael kors uk
louis vuitton handbags
oakley sunglasses sale
coach factory outlet
fake watches
toms wedges
mont blanc pen
michael kors
ray ban outlet
nike air max
michael kors outlet
jordan 6
longchamp soldes
chanel outlet
abercrombie and fitch
abercrombie fitch
jordan retro 13
retro 11
air max shoes
louis vuitton
jordan 11
coach factory outlet
hollister kids
chanel outlet online
michael kors outlet online
hollister
celine handbags
kate spade outlet
cheap ray bans
louis vuitton handbags
adidas wings
burberry handbags
coach outlet online
gucci shoes
abercrombie store
coach outlet store online
coach outlet store online

 
At 7:34 PM, Blogger mmjiaxin said...

cheap nba jerseys
air jordan 13
coach outlet store
lebron shoes
uggs outlet
atlanta falcons
louis vuitton bags cheap
calvin klein outlet
mcm backpack
mbt shoes outlet
prada outlet online
cheap ray ban sunglasses
michael kors handbags outlet
oakley sunglasses
ugg boots
designer handbags,handbags outlet,cheap handbags,purses and handbags,wholesale handbags,designer bags,bags outlet,handbags wholesale,cheap purses,discount handbags,handbags sale,wholesale purses,handbags and purses,designer purses
ugg boots clearance,ugg australia,uggs on sale,ugg slippers,uggs boots,uggs outlet,ugg boots,ugg,uggs
chanel handbags outlet
discount ugg boots
chanel handbags outlet
mm1126

 
At 12:46 AM, Blogger 柯云 said...

2016-03-22keyun
ray bans
michael kors handbags
michael kors outlet clearance
ralph lauren outlet
polo ralph lauren
jordan concords
michael kors outlet online
nike sb
jordans for sale
air jordans
nike uk
cheap air jordans
nike sb shoes
true religion jeans
jordan 3 white cenment
louis vuitton outlet
michael kors outlet
ugg boots
toms shoes
louis vuitton
ugg outlet
cheap oakley sunglasses
ray ban outlet
louis vuitton
lebron 13
jordan concords
ray ban sunglasses
kate spade handbags
ugg boots
kids lebron shoes
michael kors
lebron james shoes 13
cheap jordan shoes
cheap jerseys
louis vuitton handbags
asics shoes
toms shoes

 
At 1:02 AM, Blogger Unknown said...






I really like all the points you have made
http://www.prokr.net/2016/09/thermal-insulation-companies-16.html
http://www.prokr.net/2016/09/thermal-insulation-companies-14_15.html
http://www.prokr.net/2016/09/thermal-insulation-companies-14.html
http://www.prokr.net/2016/09/thermal-insulation-companies-13.html

 
At 7:27 AM, Blogger menna said...

تركيب طابوق بعجمان
شركة تركيب طابوق عجمان

 
At 3:50 PM, Blogger menna said...

شركة تنظيف كنب مع التعقيم بالبخار في الشارقة
شركة تنظيف موكيت في الشارقة
شركة تنظيف موكيت بالبخار في الشارقة

 

Post a Comment

<< Home