Tuesday, September 27, 2005

SELAAAMMM

Sonbaharin goz kirptigi su ilk gunlerde icim icime sigmiyor, isten cikinca eve giresim gelmiyor, hazir gunler uzunken bir sey daha yapayim, aksamuzeri bir arkadasimla kahve iciyim,vitrin dolasiyim,yuruyus yapıyım yani gunun kalan 2-3 saatini kacirmayayim diye acaip bir kosusturmaca yasiyorum...Tabi bundan sevgili esim cok memnun olmuyor, ne zaman mesaisi olsa -bunu soyledigim icin uzgunum ama- seviniyorum ve bunu kendisine de soyluyorum!!!Zaten kendisi de "hadi gene iyisin bugun mesaim var" diyor:) Napalım biz bayanlar hele de kokos isler yapmaktan hoslanan calisan bayanlar olarak hicbirseyden eksik kalmak istemiyoruz en azından ben oyleyim, henuz cocugumuz da olmadigi icin hicbir fırsati kacirmak istemiyorum...

Eger gunluk islerden sıkıldıgınız bir zamandaysaniz size Gulse Birsel'in "Hemsehrim Yolculuk Nereye" kitabını tavsiye ederim, gercekten okurken cok guldum:)Bir kac hafta oncesinde isyerimde yasanan karmasikliklar,tatsızlıklar yuzunden benim de cok tadım tuzum kalmamıştı bende Gülse Birsel'in D&R'da en çok satanlar bölümünden bu kitabını aldım ve 2 akşamda bitirdim, acaip komik ve gercekten herseyi unutup guluyorsunuz en azından beni guldurmustu,bu gunlerde boyle bir kitap arayanlara tavsiye olur...

4 Comments:

At 11:01 PM, Blogger Pareo Anne said...

canim arkadasim
buralarin en guzel zamanlari gercekten, hava guzel. vitrinler guzel:) gez bakalim simdi bol bol, ileride bir bebisin olunca cok ararsin bu gunleri:)))
bu arada, seni sobeledim bilesin.
esinle tanisma hikayenizi yazacaksin...
hadi bakalim bekliyoruz.
optummm

 
At 12:39 PM, Blogger Ben'ce said...

sevgili nefincim,sobelendiğimin farkındayım,durumları biliyorsun kafam biraz karışık,ama en kısa zamanda paylaşacağım...

 
At 7:33 PM, Blogger mmjiaxin said...

cheap nba jerseys
air jordan 13
coach outlet store
lebron shoes
uggs outlet
atlanta falcons
louis vuitton bags cheap
calvin klein outlet
mcm backpack
mbt shoes outlet
prada outlet online
cheap ray ban sunglasses
michael kors handbags outlet
oakley sunglasses
ugg boots
designer handbags,handbags outlet,cheap handbags,purses and handbags,wholesale handbags,designer bags,bags outlet,handbags wholesale,cheap purses,discount handbags,handbags sale,wholesale purses,handbags and purses,designer purses
ugg boots clearance,ugg australia,uggs on sale,ugg slippers,uggs boots,uggs outlet,ugg boots,ugg,uggs
chanel handbags outlet
discount ugg boots
chanel handbags outlet
mm1126

 
At 2:05 PM, Blogger jan said...




شركة تنظيف في الكويت شركة تنظيف بالكويت
فني صحي فني صحي في الكويت
سباك الكويت سباك بالكويت

شركة تنظيف كنب الكويت تنظيف كنبات الكويت
ادوات صحيه الكويت ادوات صحيه الكويت
شركة غسيل سجاد الكويت غسيل سجاد الكويت
فني كهربائي منازل الكويت كهربائي منازل في الكويت

 

Post a Comment

<< Home