Monday, October 31, 2005

YAZIK KIŞLIK YAPMAK

Yaklaşık 6 senelik iş hayatımda ilk defa 10 günlük bir tatilim oldu...Bunun sebebi de izinlerim falan değil, iş yerimden ayrılmamdı, tahmin edeceğiniz gibi o 10 gün benim için tam anlamıyla görmemişin izini olmuş ne yapacağını şaşırmış durumu oldu:) Ama işler tahmin ettiğim gibi gitmedi,önce işe göz ameliyatı ile başladım , 1 günde hallederim derken depremdi oydu buydu 2-3 günüm gitti, işe giderken her sabah sürünerek kalkan ben izin günlerimde sabahın 6:30 unda sevgili eşimle birlikte cin gibi uyanır oldum! Aman erkenden sokağa çıkıyım,şunu da yapıyım,bunu da yapıyım derken günler geçti bitti...Son 3 gün öncesine kadar herşey iyiydi taa ki cuma günü oturma odamın dolabı gelinceye kadar!!! Maalesef güzel evimin en büyük eksiği dolaptı ve ben her yaz sonu yatağımın altına kaldırdığım kışlıklarımı çıkartıp yerleştirirken sinir krizleri geçiriyordum ki sevgili eşim oturma odamıza bütün odayı kaplayan cankurtaran bir dolap yaptırarak bu problemi çözdü sağolsun... Çözdü çözmesine de dolabımızı yapan kayınpederimin marangozu Mehmet neredeyse elimde kalıyordu!!! Neden marangozlar,ustalar,mobilyacılar asla verdikleri sözü tutmaz daha doğrusu verdikleri saatte gelmezler anlamış değilim, acaba plansızlık,programsızlık mı dertleri? Neyse, bizim marangoz Mehmet cuma günü saat 12 en geç 1'de sendeyiz 4-5 gibi de işi bitiririz dedi tabi marangoz tecrübesizi ben ona göre plan yaptım, ertesi güne yardımcım Aynur Abla'yı ayarladım, cts günü öğlene kadar yazlık kışlık herşey bitecekti...Gelin görün ki işler böyle olmadı, peki ne oldu dersiniz? Bizim marangoz Mehmet saat 4 gibi teşrif etti!!!Eski dolabı söktü, yeni dolabın parçalarını getirdi evimin içine sıraladı hatta evi inşaat alanına çevirdi ve 1 saat sonra bizim mesai bitti deyip gitti!!!Tabi bu laf benim raydan çıktığım an oldu!!!Açtım ağzımı yumdum gözümü,ama adamlar çekti gitti!!!Fakat o kadar laftan sonra ertesi günü 10'da gelme sözü verdi ve gerçekten saat 10'a çeyrek kala geldiler...Ama benim cts günü de gitti ve saat 5:30 gibi ancak işleri bitti,bizim temizlememiz oldu saat 6:30-7:00. Yani benim cts gündüzüm de gitti...pazar günü de sabahın 9:00unda sevgili annemle bir başladık akşama kadar durmaksızın yazlık kışlık yaptık, gerçi bir yerde iyi oldu çünkü daha önce atmaya kıyamadığım ve senelerdir giymediğim bir sürü giysiyi cinnet anımda ayırdım, iyi bir temizlik yapmış oldum.Dolabım güzel oldu sonunda, hatta boş raflar bile kaldı!!!Pazar akşamı saat dokuzda sevgili anneminde benim de elimizi kaldıracak halimiz yoktu!!! Yatağa yattığımda tabanlarımın altı sızlıyordu...Her yaz sonu kabusum olan yazlık kışlık işini bu sene de atlattık,biraz annemle yorulduk ama deydi doğrusu...Allah hepimize kocaman,bol dolaplı evler versin inşallah da bu eziyetten kurtulalım...Sevgiler.

4 Comments:

At 6:30 AM, Blogger Pareo Anne said...

amanin guncelleme yapmissin haberim olmamis.
ah su yazlik kislik olayi, nefret ederim. keske soyle bir odasi giysi odasi olan bir evim olsa derim hep, bir dolap kislik dolabi olacak boydan boya...
aaah ah, Allah boyle evler versin bize arkadasim.
azicik tatilin vardi zaten, onu da bu islerle heba etmissin guzelim. neyse saglik olsun. kurban bayrami 9 gunmus. biraz acisini cikarirsin artik.
hadi optum

 
At 7:33 PM, Blogger mmjiaxin said...

cheap nba jerseys
air jordan 13
coach outlet store
lebron shoes
uggs outlet
atlanta falcons
louis vuitton bags cheap
calvin klein outlet
mcm backpack
mbt shoes outlet
prada outlet online
cheap ray ban sunglasses
michael kors handbags outlet
oakley sunglasses
ugg boots
designer handbags,handbags outlet,cheap handbags,purses and handbags,wholesale handbags,designer bags,bags outlet,handbags wholesale,cheap purses,discount handbags,handbags sale,wholesale purses,handbags and purses,designer purses
ugg boots clearance,ugg australia,uggs on sale,ugg slippers,uggs boots,uggs outlet,ugg boots,ugg,uggs
chanel handbags outlet
discount ugg boots
chanel handbags outlet
mm1126

 
At 12:48 AM, Blogger 柯云 said...

2016-03-22keyun
ray bans
michael kors handbags
michael kors outlet clearance
ralph lauren outlet
polo ralph lauren
jordan concords
michael kors outlet online
nike sb
jordans for sale
air jordans
nike uk
cheap air jordans
nike sb shoes
true religion jeans
jordan 3 white cenment
louis vuitton outlet
michael kors outlet
ugg boots
toms shoes
louis vuitton
ugg outlet
cheap oakley sunglasses
ray ban outlet
louis vuitton
lebron 13
jordan concords
ray ban sunglasses
kate spade handbags
ugg boots
kids lebron shoes
michael kors
lebron james shoes 13
cheap jordan shoes
cheap jerseys
louis vuitton handbags
asics shoes
toms shoes

 
At 4:58 AM, Blogger بروكر said...

I definitely love this site.
https://prokr2020.cms.webnode.com/
https://www.tumblr.com/blog/prokr2020
https://prokr2020.doodlekit.com/blog
https://www.prokr.net/ksa/jeddah-water-leaks-detection-isolate-companies/

 

Post a Comment

<< Home