Wednesday, May 31, 2006

İçimdeki Yaratık

Arkadaşlar dün büyük gündü,sevgili eşimle beraber sevgili doktorumuza gittik...Ve ve bizim ufaklığı gördük...Pıtır pıtır atan bir kalbi var,inanılmaz bir şeydi bu...Fıkır fıkır oynuyordu kendisi...Doktor henüz bebek demiyor ona, o bir embriyon doktor amcası için...3 parçalık ultrason görüntüsüne baktım baktım durdum bütün gün...Hala inanamıyorum içimde benim kalbimden başka atan bir kalp daha var!!Artık gerçekten kendimi 2 canlı hissediyorum...Ne güzel bir duyguymuş bu böyle...Keşke bu kadar beklemeseymişim...Umarım sonuna kadar da problemsiz bir şekilde gider...Hala riskli dönemi atlatmadık 3 hafta sonra daha rahat bir nefes alabileceğiz inşallah...
Görüşmek üzere,herkesi çok çok öpüyorum...
Sevgiler

9 Comments:

At 7:47 AM, Blogger Toplu İğne said...

canım benim ya... ne kadar heyecanlısındır sen şimdi. fotosunu çektiler mi kız? iyi ki yapmışsın, ben de bir an önce yeğenimin büyümesini ve onu şımartmayı ekliyorum hem de dört gözle.

 
At 4:48 AM, Blogger acicikolata said...

ne guzel ifade etmissin. birden hamilelik gunlerim aklima geldi.

 
At 5:10 AM, Blogger Ben'ce said...

sevgili toplu iğnecim,valla siyah beyaz uzaylı yaratığı andıran bir fotosu var benim minnoşun...seve seve şımart şekerim sen ufaklığı,bizimkini büyütelim sonra da seninkini şımartalım inşallah bol bol...

sevgili gayri ihtiyari,bu zaten inanılmaz bir süreç ben içimden geçenleri yeterince ifade bile edemediğimi düşünüyorum...sevgiler...

 
At 5:27 AM, Blogger Ben'ce said...

sevgili potansiyelariza çok teşekkür ederim umarım sende istediğin zamanda hayırlısıyla yaşarsın...sevgiler.

 
At 7:35 PM, Blogger mmjiaxin said...

timberland shoes
michael kors wallet sale
gucci,borse gucci,gucci sito ufficiale,gucci outlet
woolrich outlet store
michael kors outlet online
barbour jackets
kansas city chiefs
longchamp handbags outlet
air jordan 11
tory burch outlet
coach outlet store
cleveland cavaliers
uggs outlet
michael kors handbags
toms outlet
wedding dresses uk
cheap soccer jerseys
lacoste shirts
new york giants
tods outlet
mm1126

 
At 1:21 AM, Blogger Unknown said...

شركة نقل اثاث بالاحساء

 
At 5:07 PM, Blogger chenmeinv0 said...

nike free
polo ralph lauren
insanity
north face
ray ban sunglasses
nike air max
north face
lebron shoes
hogan
guess
2017.12.2xukaimin

 
At 8:29 PM, Blogger Solusi Sehat dengan Herbal said...

Thank you for sharing an interesting and very useful article. And let me share an article about health here I believe this is useful. Thank you :)

Pengobatan Polip di Usus tanpa Operasi
Cara Mengobati Penebalan Dinding Rahim
Obat Herbal Batuk tak Kunjung Sembuh

 
At 2:43 AM, Blogger jan said...


نقل عفش داخل جدة نقل عفش داخل جدة
دينا نقل عفش جدة دينا نقل عفش جدة
افضل نقل عفش من جدة الى الرياض افضل نقل عفش من جدة الى الرياض
نقل عفش من جدة الى دبي نقل عفش من جدة الى دبي


 

Post a Comment

<< Home