Sunday, January 15, 2006

BABAM VE OĞLUM

Selam arkadaşlar,
Son zamanlarda sevgili arkadaşlarım bloglarında sinemadan filmlerden bahsetmişler,bende son zamanlarda beni en çok etkileyen filmden bahsetmek istedim...Sevgili eşimin işlerinden dolayı bayram tatilinde İzmir'deydik bende fırsattan istifade sinemaya gidip son filmleri izleyip dinlenmenin hayalini kurmuştum...Evet çok güzel dinlendim fakat sinemaya gelince sanırım İzmir'de kalan herkes benimle aynı fikirdeydi dolayısıyla Karşıyaka'daki sinemaların hiç birisinde istediğim zamanlara bilet bulamadım hiç bir filme!!!Özellikle Babam ve Oğlum filmi inanılır gibi değil ama sabah saat 11:00'de Kipa Cinecity'yi arayıp akşam seansına yer ayırtmak istediğimde saat 00:00 seansına yer var diyorlardı ,EGS'ye gidiyorum bilet alıyım diye kocaman yazmışlar "Babam ve Oğlum adlı filmin 00:30 seansı dışında biletleri tükenmiştir" En sonunda 2 gün öncesinden 19.00 seansına yer ayırtmayı başardım...Eşim giderken bu kadar yorum okuduk çok etkilendik inşallah beğeniriz dedi çünkü çok methedilen filmlerde zaman zaman hayal kırıklığı yaşayabiliyoruz...Ama bence bu güne kadar çekilen en ama en güzel Türk filmi ,hatta son senelerde izlediğim en güzel film diyebilirim...Eğer izlemeyen varsa mutlaka gitsin bir görsün derim özellikle erkekler...Çağan Irmak yapmış yapacağını,şahsen 2.defa bile izleyebilirim...Bence Türkiye'de baba rolünü en iyi oynayan oyunculardan birisi Çetin Tekindor ,torununa sarılırken bile gözleriniz doluyor...Hümeyra ne yazık ki yıldızı Avrupa Yakası ile geç parlamış Türkiye'nin en iyi aktrislerinden birisi ,dört dörtlük bir yıldız olduğunu düşünüyorum gerçekten rolünün hakkını vermiş...Bir filmde aynı anda gülüyorsunuz ve aynı anda hıçkırarak ağlıyorsunuz...Çağan Irmak en derininize iniyor ...Bu senaryoyu yazması için bu hikayenin gerçek olması gerekir diye düşünüyorum insan hayal ürünü olarak aşk hikayesi yazabilir Asmalı Konak'ta olduğu gibi ama bence bu film yaşanmış bir hikayeden esinlenerek ortaya çıkmış...Milyon USDlar harcanmamış bu filme,geçtiği zaman itibarıyle çok ışıklı tekonoloji çılgını bir film yapılmamış ama bugüne kadar yapılan en başarılı Türk filmi olmuş,
İyi bir filmin çok fazla reklama,lafa ihtiyacı yok iyi film zaten izleyicisiyle gerçek reklamını kendisi yapıyor bunun en güzel örneği olmuş bu film.
Mutlaka gidin görün derim eğer hala izlemediyseniz ve yanınıza Selpak almayı unutmayın!!
Herkesi öpüyorum,sevgiler...

4 Comments:

At 4:08 AM, Blogger Toplu İğne said...

ben hala gidemedim o filme.. şu nişanlım baba ocağı istanbuldan bir dönsün de tuttuğum gibi babam ve oğluma gidice. annemler seyretmiş, ben de tek başına hayatta gidemem, o yüzden elim mahkum nişanlımı bekliycem. onu ağlarken görmeyi çok merak ediyorum doğrusu :)
öptüm hayatım
sevgiler

 
At 4:00 AM, Blogger Pareo Anne said...

ben resmen şiştim ağlamaktan. üstelik konak pierde yer bulamadığımızdan, bit kadar sinemada en önden izledik filmi. boynum koptu ama ağlamaktan da tıkandım. daha beşinci dakkada başladım, filmden çıkarken yüzüm gözüm davul gibi olmuştu. ama tüm salon aynı durumdaydık. uzun zamandır beni bu kadar çarpan bir film izlemedim ben. aynen senin gibi tereddütlerle gittim, bu kadar bahsedilen filmler genelde bende hüsran yaratır ama bu kez öyle olmadı. 2. kez de gitmeyi isteyebilirim, boynum kopmadan rahat rahat ağlayabilmek için...
öptümmm

 
At 9:14 AM, Blogger Ben'ce said...

ters köşecim nişanlını kesinlikle ağlarken görebilirsin,allah başka şeye ağlatmasın...
nefincim ben de bir kere daha izlemeyi düşünebilirim,bugüne kadar izlediğim en iyi filmler arasına oturdu bu film...
öptüm ikinizi de...

 
At 7:34 PM, Blogger mmjiaxin said...

cheap nba jerseys
air jordan 13
coach outlet store
lebron shoes
uggs outlet
atlanta falcons
louis vuitton bags cheap
calvin klein outlet
mcm backpack
mbt shoes outlet
prada outlet online
cheap ray ban sunglasses
michael kors handbags outlet
oakley sunglasses
ugg boots
designer handbags,handbags outlet,cheap handbags,purses and handbags,wholesale handbags,designer bags,bags outlet,handbags wholesale,cheap purses,discount handbags,handbags sale,wholesale purses,handbags and purses,designer purses
ugg boots clearance,ugg australia,uggs on sale,ugg slippers,uggs boots,uggs outlet,ugg boots,ugg,uggs
chanel handbags outlet
discount ugg boots
chanel handbags outlet
mm1126

 

Post a Comment

<< Home